I've got two letters for you.

One of them is F and the other one's U.
Tänka sig att det finns folk till allt hörrni. Och tänka sig att jag fortsätter att förvånas - varje dag - av people who's totaly wackadoodle! Jisses. Mind your own business sucker. Suckers.
 
Anyways..
 
Idag är jag ledig. Jiiihaaaa! Jobbade dag 9 av 9 igår, och adrig förr har det vart så skönt med helg. Idag planerar jag att göra absolutly nothing. Mjukis hela jävla dagen och en toffs på huvudet. Fett skönt!
 
Tja, det var väl vad jag hade att meddela just nu. OCH att jag ska försöka bli bättre på att blögga.
En bild som inte har något som helst med inlägget att göra..
Men jag vet ju hur mycket ni älskar bilder, och framförallt selfies. Puss!
 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: FRIDUS

FIERCE!! BFF

2014-01-11 @ 12:30:27

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0