Saknar!

Som ni alla vet är micke i egypten. Han åkte och jobbade i tisdags, och i torsdags flög han till pyramidlandet. I vanliga fall pratar vi med varandra typ 3 gånger/ dag. På morgonen, vid lunch och sedan innan vi ska sova.
 
Nu är det inte i vanliga fall. Nu är det fucking skit land utan internet som fungerar och en kostnade på 20kr/minuten om vi vill prata i telefonen.
 
Han har varit borta och jobbat länge förr, så det är inte jobbigt att vi inte kan ses - i can handle that shit. Det som är svin jobbigt är att vi inte kan prata med varandra.
 
MEN, kära ni, MEN imorse ringde han! Han hade försökt skickat sms men dom gick inte iväg, och nu var han tvungen att få kontakt med mig. Det var på något sjukt sätt skönt att höra att han saknar mig lika mycket som jag saknar honom. Jag hörde på hans röst (och hans ord såklart) att det gjorde lite ont i mans-hjärtat.
 
Nej, nu får fan tiden rusa förbi och bli fredag! Jag saknar ihjäl mig.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

TACK Elin för påsen. Det luktade min dotter ;) hahaha

2014-02-10 @ 19:11:12

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0