My body is my canvas.

Magen är rätt tom.
Dags att boka tid för lite mer bläck.


God knows i like ink. Like it alot!

Sorry för mina kärlekshandtag. Alltid stör det nån. God natt.




Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sandra

Så snygg!

2014-02-26 @ 08:24:42
Postat av: Anonym

Näe det som stör det är brudar som gnäller på hur feta o fula dom ser ut men inte är i närheten av det! Kärlekshandtag? Vart??? Du ger oss feta tjejer ännu mer komplex när du säger sådär.

Svar: Om du känner att min blogg ger dig komplex ber jag dig sluta läsa. Jag vill inte att någon mår dåligt pga mig. Men detta är ju faktiskt min blogg och då även mina tankar/känslor/ord/funderingar/åsikter - och ingen annans. Jag kommer inte cencurera mig själv i det jag skriver. Vänligen, Elin.
Elin Haglund

2014-02-28 @ 23:45:15

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0