Försöker sova..

..men det går inte så bra.

När micke är hemma somnar jag på två sekunder, men när jag sover själv - dear god. Jag förstår inte VARFÖR det ska vara så svårt? Herregud jag har ju hela sängen för mig själv, jag kan ligga hur jag vill! Sov! Sov. Snälla?

Trots att jag inte är ett dugg rädd att vara själv i huset känns det kanske lite tryggare med honom brevid? Vad vet jag?

Imorgon ska jag springa några varv runt huset innan jag lägger mig i sängen. Utmattning ska ju vara ett sömnpiller har jag hört.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Elin! Hjälp! Jag ska på bröllop första mars och är på desperat jakt efter någon klänning i svart/guld/silver. Det är temat på bröllopet. Har ni något i guld eller silver?? Kanske en svart klänning med nån bolero/kavaj över eller helt enkelt en klänning i guld eller silver. Hjälp ma :)

Svar: Det är riktigt dåligt med klänningar just nu! Vi har två alternativ av "lilla svarta" but thats it! :/ Jag tror faktiskt vi har en kavaj/blazer med svart botten och guldskimmer i en realåda 50%! Den kan jag rota fram om det känns intressant? :) Vatför inte köra lite dressat i slimmade "kostymbrallor" till kavajen förresten? Vi kan kolla lite alternativ om du kommer förbi :) Jag jobbar hela veckan.
Elin Haglund

2014-02-10 @ 20:16:05

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0