Alla hjärtans dag igår.

Igår kom micke hem! Och SOM jag har saknat honom! Drog dock nitlott och fick jobba öppning till stängning på jobbet, vilket kändes mega bajs helvetes fuck skit tråkigt. Men jag överlevde.

Som tur var kom micke ner och höll mig sällskap sista timmen. Jag var faktiskt nervös när jag såg honom kliva in på jobbet! Magen pirrade och benen skakade. Oh, how i love you!

Vi åkte och käkade romantisk middag och sen pratade vi om allt som hänt här hemma i Sverige och där borta i Egypten.

När vi kom hem fick jag se detta:
Hade verkligen inte förväntat mig nåt! Blev så himla glad!

Förresten, har ni koll på att han har sparat ut håret? Sååå snyggt!!

Nu ska vi åka och köpa frulle. Sov till 11:00 idag - snacka om att jag sover bättre när micke är hemma. Min trygghet.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: frida

hahahaa han såg ut som Jonathan i Bröderna lejonhjärta!!

2014-02-19 @ 15:30:04

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0