Inte på topp..

Save me now,
from this useless point of view,
from the hell i have been trough.


inhale - exhale


I en vecka har jag mått riktigt riktigt psykiskt dåligt. Jag har försökt att koppla bort, försökt att inte tänka.. Men så fort jag blir ensam bryter jag ihop. Om jag hade förlorat mina andra bror den dagen, då vet jag inte vad jag hade gjort.

inhale - exhale


Nu är allt på väg åt rätt håll, äntligen. Jag tror att han själv blev jävligt rädd den där dagen också. 


inhale - exhale



Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

JA Elin, nu är det på väg åt rätt håll!!! Han blev verkligen RÄDD!!! Nu ska vi finnas och stötta och JAG FINNS ÄVEN FÖR DIG min älskade dotter. Jag älskar er min barn och nu hoppas vi att de blir bra. Det KOMMER att ta sin tid men jag tror och hoppas att det nu går åt rätt håll. TACK GODE GUD att vi har träffat rätt folk som kan sin sak och som inte kör över den som vill ha hjälp! Den som skriker på hjälp orkar inte kämpa mot myndigheter utan den fighten får vi ta..... Vi ses snart :) LOVE YOU MIN ÄLSKADE DOTTER!

2014-08-13 @ 20:07:56

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0