Back to business.

Japp, imorgon är det back to business igen. Så nu är det "bara" ett år kvar tills nästa semester.... gaaahh.. Haha, nä jag har inte sån stor ångest faktiskt. Det känns faktiskt kul att komma tillbaka. Eller nja, det där kanske var en överdrift. Självklart känns det lite jobbigt också, ovant liksom. Att vara ledig är ju helt fantastiskt! Iallafall när det så sällan inträffar.

Jag trodde att mina 2,5 veckor skulle flyga förbi. Att jag inte skulle kunna vila och att allt bara skulle bli stressigt. Men ICKE då! Det känns som jag har haft typ 5 veckors ledighet. Tiden har gått sakta, trots att vi har haft roliga dagar jag och micke. Underbart! Jag har sovit till 10 på morgonen och bara AAAAHHHH vilat.

Så imorgon är jag redo för en snygg höst! BOOM!
 
 
Jag har strosat runt i oborstat hår och slappa ful-kläder större delen av dessa dagar.. Så att fixa håret och sminka mig ser jag fram emot imorgon! 
 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0