Lite LÄTT irriterad.

Inatt vaknade jag av att guzzen jamade. Jag förstod direkt vad hon menade. INKRÄKTARE! Mycket riktigt så slogs luckan igen när jag, spritt språngande naken, sprang ut till vardsgsrummet. Guzzen satt i fönstret och agerade dålig vakt-katt.. Alltså, den där okända katten har käkat upp hennes resterande mjukmat, och allt torrfoder. Och hon jamar när den okända katten är på väg ut igen?! Makes no sense.

Jag beställde direkt en ny kattlucka.
Den här gobiten kommer reagera på guzzens chip som sitter i nacken. Och alltså enbart öppnas för henne. Lite dyrare än om man har magnethalsband, men det är det värt.

Förutom att jag inte fick sova ordentligt var tåget försenat imorse. Från 07:17 till 07:50. Blir så jävla trött på sånt! Speciellt när man klivit upp i ottan för stt hinna med ordinarie avgångstid. Just nu är tåget 46 minuter försenat. Tur att möter börjar klockan 10, annars hade det varit kört.

Ja ja, nu håller vi tummarna för att luckan kommer innan helgen, och att det här tåget inte blir mer försenat.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0