Inte en lugn stund på vega!

Lördag, solen skiner och jag är ledig. Hallelujah! 

Jag kickade igång denna dag med en maskin tvätt innan vi drog iväg till tippen. Tre vändor har vi gjort, och än är inte allt slängt. Dock hann tippen stänga, så vi får fortsätta imorgon. Det vi kastade nu var två släp med sten och grus från källaren, och sen ett lass med träd and shit från gården. Behöver jag säga att jag är trött nu?

Sitter och laddar inför ett städpass just i denna skrivande stund faktiskt. Damma av lite och dammsuga. Men först samla energi. Och spela Farm Heroes.

Älskar att få saker och ting gjort när jag är ledig! Då kan man med gott samvete ligga och göra ingenting på kvällen. Och sen är det ju så roligt att det händer grejer också - blir fint på tomten och inne i huset. Me like!

Hmmm undra om jag ska beställa hem lite nytt till vardagsrummet efter städningen mån tro? We'll see!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0