Flytande frukost.

God morgon kära stalkers!

Just nu sitter jag och dricker lite frulle - blåbärssmoothie, juice och kaffe. Gött! Det ser ut att vara finväder idag, så kaaaaanske att jag vågar mig på en promenad. Tanken är lockande.

Aaa just det ja, vi har köpt nya dricksglas som ni ser! Åhléns 49kr/st. Vi köpte 20st så att vi aldrig behöver olika i skåpet igen. Känns snyggt, prydligt och fräääääscht.

I torsdags satte Johanna löshår på mig! Har inte hunnit tagit någon snygg #selfie än, men här ser ni hur långt och tjockt det är. Som en hästman! Love it!
Klippte faktiskt lite på längden imorse. Blir ju helt omöjligt att frisera när det är för långt.

Nej, om jag skulle ta och förbereda mig inför den där promenaden..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0