All fake everything!

Igår damp äntligen löshåret ner i brevlådan! Cirka 14 dagar tog det från Kina till Brynäs. Helt okej faktiskt!

Jag har köpt 200 slingor 60 centimeter, och det kostade mig typ 450kr. Bättre än så blir det inte! Älskar eBay.

Den här gången blir det hälften svart och hälften svartbrunt. Jag tycker att mitt hår kan skifta i brunt ibland, så tror att detta kommer se naturligt och snyggt ut.


Så nu ska jag ägna tio minuter åt att klippa av vaxet litegrann. Blir så onödigt stora fästen annars! Imorgon efter jobbet ska Johanna sätta i't! Excited!

Sist jag hade löshår var för närmare ett år sedan. Då såg det ut såhär:



Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Du har haft brunt hår när du var liten... Frågan är vilken färg du skulle ha nu om du slutade färga.. Tror du har haft ALLA färger i ditt hår..
Och jag VET att det kommer att bli supersnyggt med blandat :)

2014-04-09 @ 21:07:26

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0