Zzzzz..

Idag har man inte gjort många knop måste jag erkänna. Kusinerna rullade från Gävle vid 13-tiden, och efter det har jag och micke legat däckade i soffan. Sov om vartannat! Jisses, vi måste träna på det här med att partaja.

Svärföräldrarna svängde förbi på eftermiddagen och hämtade lite verktyg och kikade på biorummet som börjar ta form nu.

Nu har vi kommit hem från mataffärn där det inhandlades ingredienser till Mickes matlådor.. Inte det roligaste att ställa sig att göra just nu, men men, ibland har man inget val.

Nej, nu ska jag hjälpa karln så vi blir klar med lådorna SNABBT! Jag vill hinna se en film.

Ps, jag kollar på bingolotto just nu.. Och blir så jävla avundsjuk på alla som spelar OCH VINNER! Nästa vecka är det vi som köper ett jävla gäng med lötter och spelar skiten ur bingo fucking lotto!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0