Vem behöver väckarklocka?

Klockan 06:30 vaknade jag av ett "meeeeeeeeoow!". Det var guzzen som smugit sig upp i sängen och ställt sig precis vid mitt huvud.... och skrek. "Vaaaaaaknaaaa!" hade det nog låtit om hon kunde prata människospråk. Jag vände mig om och kollade trött på min bebis, varpå hon ger ifrån sig ytterligare ett "meeeen hallååååå?".

Jag försökte ignorera henne så gott det gick, men efter 30 minuters jamande och busande (hon lägger sig på rygg och drar sig runt sängen med hjälp av klorna.. bra ljud..) gav jag upp.

Nu har jag släppt ut det lilla monstret och försöker själv att somna om. Vilket är helt omöjligt. Varför kan hon inte vara en lugn och mysgosig katt på morgnarna för? Titta så söt och trött och var igår kväll:


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0