Trafikolycka..

Idag gav jag mig ut på en.... PROMENAD! Herregud, jag som inte har rört mig på hela sommaren fick för mig att vara hurtig - i regnet. Ajjemän, det började regna. Riktigt mysigt, INTE. Men bra kändes det i kroppen när jag kom hem igen. Firade min hurtighet med en kaka!

Anyways..

När jag kollar ut genom fönstret efter att ha hängt lite tvätt ser jag detta:

En polisbil, två ambulanser, fyra bilar från räddningstjänsten, en bärgningsbil.. WHAT THE FUCK har hänt?!

Gävle Dagblad skriver så här:

Med tanke på hur mycket folk det var på plats är jag lättad att läsa att ingen skadades allvarligt. Fan, dom kör ju som idioter på styrmansgatan - inte konstigt att det tillslut skulle hända nåt! Tyvärr är det nog inte första, eller sista, gången det händer nåt..

En rolig grej med alltihop är att dom tycker olyckan inträffade i city. Fan va skönt, då vet man - vi bor på city! Gött!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0