Surfande kissekatt?

Imorse var det inte guzzen som väckte oss, det var Mickes väckarklocka! Alltså, jag minns inte senast hon sov så länge! Eller länge och länge.. kl 07 ringde Mickes klocka.

Tror inte ni också att hon har gått in på internet, in på min blogg och LÄST att jag tycker hon är ett fruktansvärt odjur när hon håller på att väcka oss på det där viset. Det tror jag! Lätt!

Här har jag ju till och med bildbevis:



Hon är inte dum äh.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Johanna

Hahaha orkar inte med dig crazy catwoman!!

Svar: Hehehe ;)
Elin Haglund

2013-09-27 @ 09:19:47
Postat av: Mamma

Jag älskar dina Guzzen inlägg :)

2013-09-27 @ 15:39:57

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0