Mållös.

Alltså, jag kan inte ens komma ihåg hur fult det var här hemma när vi flyttade in! Dom minnena har jag liksom förträngt, tills igår! Igår kollade jag igenom renoverings-mappen här på datorn... My oh my..
 
 
Här kommer före- och efterbilder på köket.
Dumt att det inte är lika ljus eller exakt samma vinklar på bilderna.
 
 
 
 
Men gud vilken dålig fotograf jag är.. under all kritik! Pixligt och jävligt. Men ni ser att det är lite skillnad va?
 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

NI HAR GJORT ETT SJUJÄKELENS JOBB!!!!!

2013-09-20 @ 12:34:57
Postat av: Tess

Men det är ju det dom är så kul.! Att köpa något som ser ut som skit å sen renovera upp de till ens egen stil å drömmar. Jag skulle aldrig vilja köpa ett färdigt hus. Kul med något man får sätta din egen prägel på tycker jag :) ni har fått de skitsnyggt iaf! :)

Svar: Ja, det vore konstigt att flytta in i "någon annans drömhus" håller jag med om. Alla pengar vi lägger ner på olika projekt hemma är så värd! Älskar att hålla på och fixa :) Ja, det blir finare och finare hör hemma, tack :)
Elin Haglund

2013-09-24 @ 11:20:20
URL: http://www.theresestalberg.blogspot.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0