Lyckades somna om!

Efter att jag släppte ut guzzen imorse hade jag svårt att somna om. Låg och vred och vände mig i nästan en timme innan jag slocknade. Jag vaknade klockan 10, och jisses vad skönt det var! Känner mig äntligen utvilad.

Guzzen skrek vid ytterdörren strax efter att jag vaknat, så jag släppte in henne och gav henne mat. Nu ligger vi båda i sängen och drar oss lite.

Tack för alla tips jag fick imorse! Kattlucka är något jag har tänkt på länge, men varit rädd att hon då ska släpa in hennes troféer.. Hmm.. Än så länge får hon vara ute om nätterna, innan vi bestämmer oss för lucka.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Malin

Kattluckan kan ju göras så att hon kan gå ut om hon vill men inte gå in igen förrän ni öppnar upp spärren! :)

Svar: Aahhaaaa! :) smart! Ska kollad upp :)
Elin Haglund

2013-09-12 @ 11:29:43
Postat av: Malin

Här kommer tex en som går att låsa som man vill:
http://www.grizzlyzoo.se/kattluckor-Staywell/staywell-kattlucka-gra-340/

2013-09-12 @ 13:12:16
Postat av: Malin

http://www.kattkompaniet.nu/kattlucka-vit-p-1541-c-235.aspx

också, men billigare=)

Svar: Tack för tipsen! :)
Elin Haglund

2013-09-12 @ 13:13:48

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0