Lady in Pink.

Druckit kaffe, matat guzzen, slängt in en tvätt och nu sitter jag vid datorn för att göra några viktiga ärenden. Jag har svårt för att bara sitta i soffan och vila en hel dagen. Inte ens en halv dag klarar jag av det. Jag får vila genom att göra lite olika sysslor - s a k t a. Bra plan.
 
När jag ändå sitter vid datorn passade jag på att kolla igenom lite gamla bilder. Eller "lite" gamla..? Typ 3 år tillbaka i tiden är denna bild från:
Lady in pink. Nyvaken kärleksgud.
Jag använder mycket sällan rosa (läs: aldrig), men här hade jag och Micke nästan precis träffats, och rosa är ju kärlekens färg. Right? Så vad passade då inte bättre än rosa underkläder matchat med en rosa mjukisdress?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0