I ärlighetens namn..

Igår fick ni inte heller några bilder, trots att jag hade lovat. Om jag ska vara ärlig har jag ingen lust att lägga ut bilder. Det är ju så svårt att få rättvisa i dom! Rummet ser litet ut, mörkt ut.. tja, jag vet inte. Rörigt? Det är svårt att fånga det jag ser på bild.

Nu har vi burit in rätt mycket i förrådet. I byrån kommer vi ha skor. Hyllorna ska få hyllplan och skruvas fast i väggen. Golvet skall målas ljusgrått..

Men förråd är väl inte menade att vara snygga och prydliga? Har ni någonsin sett ett sånt förråd? Nä, inte jag heller.

 

Byrån hade vi sedan innan och bestämde oss för att fortsätta använda den. Likaså hyllsystemet vars hyllplan inte är på plats än, de stod i gamla förrådet. Så vi valde att vara ekonomiska och enbart måla om prylarna.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

OJ, vad fint!!! Vilket jobb ni har gjort :D

2013-09-08 @ 17:22:05

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0