Fuck cancer



Äckliga jävla sjukdom.

När lillebror Markus inte längre klarade av att kämpa mot sjukdomen och lämnade oss, gjorde lillebror Patrick ett armband åt mig när han gick på samtal hos en kurator (jag minns inte exakt, men har för mig att det var så). Det känns bra i själen att ha på mig det armbandet, tillsammans med detta nya. På nåt vis känns det som att jag har dom båda med mig hela tiden då.


Som storasyster vill man ju skydda båda sina små bröder från allt som har med sjukdomar och monster under sängen att göra. Tyvärr har jag inte klarat av den uppgiften särskilt bra, och det gör ont i hjärtat när jag tänker på det..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

Vart finns armbanden?
Å Elin! Du skyddade Markus alltid på ditt sätt och du skyddar Patrick precis som du gör. Ibland kan man inte välja vägen till dom utan man gör bara sitt bästa när man känner att man kan och ska. Jag VET att du är en underbar STORA syster :)Kram

Svar: Det finns på ungcancer.se, kostar 100kr + 15kr frakt. <3
Elin Haglund

2013-09-30 @ 15:56:11
Postat av: Mamma

Då ska jag skicka efter! Hoppas fler gör det....

2013-09-30 @ 16:05:00

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0