En bra egenskap.

Konsten att dömma boken efter sitt omslag, den förmågan besitter jag. Oj, oj, oj vad jag är bra på att dömma folk. Jag kan direkt se hur personen i fråga är. Oftast är denne bitchig, iq-befriad och har dålig hygien. Den har säkert även varit otrogen och ska nu sno något. Japp, om jag är bra på att dömma? SOM jag är bra! Den bästa.
 
Detta är inte någon bra egenskap, i know, but let me get to the point..
 
Jag är aldrig rädd att ändra uppfattning. Aldrig. Det är väldigt ofta jag har tänkt "äh, vad fan är det där för brud då? ser ut på det där viset och sminkar sig på det där viset. dessutom tror hon att hon kan allt. nej, tack!", och sedan visar det sig att den där personen är riktigt trevlig, glad, smart och rolig. Och när boken jag nyss har dömt efter sitt omslag visar sig vara limited edition, slutsåld världen över och prisad i diverse tidningar, då håller jag aldrig fast vid mitt första tänk. Aldrig.
 
Så, en av mina bra egenskaper är att jag alltid har varit bra på att ge alla människor en chans. Oavsett mitt första intryck.
 
 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

Människan är väldigt duktig att dömma varandra! Å snabbt kan det gå.... Fler som dömmer borde bläddra några sidor i just"boken" innan man öppnar sin mun eller bestämmer sig för att den vill jag inget ha att göra med... För omslaget kan ibland vara annorlunda än innehållet eller viseversa...

2013-09-13 @ 13:17:14

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0