Carpe fucking diem.

Jag gillar mig själv när jag går upp lite tidigare för att fixa saker här hemma. Som idag, då har jag skruvat upp några krokar i en garderob för att kunna hänga upp våra arbetsbrallor. Mycket bra, mycket bra. Och sen drog jag ner till källaren och fixade med lite saker där nere. Feels good to be good.
 
Nu ska jag koka lite gröt (japp, jag håller mitt ord) och dricka kaffe, sen blir det BEAUTYTIME! Favoritgrejen på hela morgonen - att få göra sig snygg! Haha, det där lät så jävla galet haha.. Äh, jag orkar inte skriva om. Jag tycker ju det är roligt att få fixa håret, välja kläder och sminka mig. Tycker ni det är roligt, eller ser ni det som ett nödvändigt ont?
 
Igår köpte jag en ny kajalpenna på Make Up Store. Den heter "SMOKE" och är grå. Ofta vill jag avsluta min sotiga make med en markerad vattenlinje, men med en svart penna blir det lätt lite too much. Denna gråa är helt perfekt till vardags! Love it!
 
 
 
 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0