Biorummet!

Nu börjar vårt biorum ta form! Jag är så exalterad att det spritter i kropp och själ! Det ni!

Idag har elen dragits...



Podiet byggts klart..





Och det har spacklats och slipats..


Och målats..


Och monterats ledslinga.



En produktiv dag, minst sagt! Och just ja, en "liten" spindel kom på besök. Tyvärr dog den rätt snabbt. Tyvärr.




Heltäckningsmattan som skall ligga i rummet kommer vara röd. Det är en matta gjord för källare, vilket innebär att det är dyrare än vanligt. Såklart. Den kommer kosta 6000kr, så det är väl inte på värsta viset..... Tråkig kostnad ändå.

Så, mattan kvar. Projektorn kvar. Tak/vägglampor kvar. SEN är det klart! Med andra ord: SNART SITTER VI OCH JÄSER DÄR NERE! Grymt! Eller vad säger ni, stalkers?

God natt.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Nathalie

Kuul! Jag vill också ha ett riktigt biorum en dag. Just nu har jag en projektor i vardagsrummet, men det är inte riktigt samma sak.
Men jag lovar er att ni kommer få många otroliga biokvällar när allt är klart! :)

2013-09-23 @ 00:20:26
Postat av: Frida

Stalkers säger weeeeeeiiiiiiii!!!!

2013-09-23 @ 18:51:57
Postat av: Anonym

vilken grym kille du har! en sån skulle man ha!

2013-09-23 @ 19:36:16
Postat av: Mamma

Visa Guzzen spindeln :)

2013-09-25 @ 17:59:42

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0