Bästa lacket!

Som ni säkert redan vet älskar jag att ha svarta naglar! MEN, när man jobbar i butik får man ju måla naglarna i princip varje dag.

Lacket skavs av när man gräver bland mynten, sliter upp kartonger och så vidare. Det är hopplöst..

..Tills för en vecka sedan!!

Jag köpte ett lack av min vän Sarah som är nagelteknolog här i Gävle (hon jobbar även på Make Up Store) som ska sitta bättre än vanliga lack. Jag måste medge att jag var skeptiskt.

Om det var bra? -Helt fantastiskt!! Efter en vecka satt det fortfarande kvar! Sinnes! Det kostar 125kr och finns säkert i fler färger. Helt överlägset det bästa nagellacket jag har provat.


På bilden har jag inte målat naglarna på en vecka.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carolina

Personligen gillar jag Essie, det märks inte att det var en vecka sedan jag målade dem, förutom vid nagelbanden då de har vuxit ;)

2013-09-06 @ 15:15:17
URL: http://bycarolina.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0