Nya skor!

Äntligen har mina fejk uggs från Kina kommit! 160 spänn (inkl. frakt) betalade jag för dessa underbaringar!

Jag trodde faktiskt inte att dom skulle passa, det brukar ju vara lite si sådär med storlekar och saker från andra sidan jordklotet. Bootsen hade lika gärna kunnat vara rosa eller gula, istället för svarta.

Så man kan säga att jag blev mer förvånad att dom var som bilden och beskrivningen berättade, än om dom inte skulle ha varit det. Jag sökte på "winter fur boots" på eBay för att hitta dom (så nu behöver ingen kommentera och fråga).

Beställde såklart ett par till på direkten, utifall dessa skulle gå sönder.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0