Halloweenfest igår!

Hello stalkers.
 
Trots att jag drack alkohlfria öl igår känner jag mig bakis idag. Jag sympatiar lite med Micke, haha. Vi var på halloweenfest igår förstår ni. Jag var simpelt utklädd till lejon, medan micke hade avancerat med zomibesminkning.
 
Äh, leopard-lejon-djur.. nåt i den stilen. Man tager vad man haver, tyckte jag.
 
Och apropå halloween... fan vad jag hatar att bo i hus vid vissa högtider. Alldeles nyss knackade det på dörren "BUS ELLER GODIS" tjoade två zombisar... Tror ni att vi hade nåt godis hemma? Nej. Tror ni att vi hade några små slantar hemma? Nej. Så jag fick säga "Här hemma finns inget godis, så ja tror att det minsann får bli bus idag"... Om dom blev besvikna? Ja. Om dom gjorde något bus på vår gård? Nej.
 
 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sis

Meen snyggaaa :-D

2013-10-28 @ 21:40:34

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0