God morgon, stalkers!

Hur går det på nya jobbet, kanske ni undrar? Well, im gonna tell ya!

Jag börjar få kläm på det mesta nu. Men det går fortfarande sakta. Jag har liksom ingen rutin på någonting! Fan, det är så frustrerande när man vill så mycket på en gång!

Annars då? Jo, tack, det är bra. Jag börjar klockan tolv idag och det tackar jag för. Alltid skönt att ta det lugnt på morgonen.

Biorummet då? Jo ni, kära followers, det är typ klart! Fattas bara mattan för 6papp - sen är det klart. Men vi har kollat på film ändå. Jävlar vilken bild! Vilket ljud! Sjukt nöjd över vårt biorum kan jag ju erkänna.

Nu ska jag gå upp och dricka lite kaffe. Ligger fortfarande i sängen förstår ni.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0