God damn it!

Jag skulle bara in på nätet och kolla över jobbschemat för kommande vecka.. slutade med att jag gjorde om hela grundschemat.. suck.. man ska INTE jobba när man är ledig. Ja ja, nu är det klart iallafullafall. Kan jag koncentrera mig på andra saker imorgon.
 
Hur går det nu då på nya jobbet? Jo tack, det går fin fint. Saker och ting börjar falla på plats och jag känner mig inte alls lika mycket som en newbie. Det känns jätte roligt faktiskt!
 
Nu ska jag släppa datorn och allt vad jobb heter,
och passa på att vara ledig denna sista dag av veckan. Skål på er!
En osminkad Elin med lite lätt pannknack. Vassssegoo.
 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0