Beställt kaffe, check!

Klickade precis hem 100 kapslar från nespresso.com. Jävlar vad det sved i plånkan! 450 jävla spänn. Fast det innebär ju att det blir 4,50kr/kaffe... och om man tänker så blir det ju inte så dyrt. Dricka kaffe bör man, annars dör man.
 
Anyways..
 
Köpte kaffe med smak av choklad också, enbart till morsan. Yes, you heard me! Hon dricker ju inte kaffe, och denna smakar som.. ja.. choklad! Så nu kan alla få ta del av denna fäntästiska maskin! Är man inte snäll så säg!? Kommer ni förresten ihåg att hon också har en blogg? WORDSBYANNELI hon är fan bättre på att uppdatera än mig, så in and check her out!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

Men TACKAR!!! Hör av dig när du är ledig elr. har en ledig em. Jag vill gärna smaka på "min" kaffechoklad :)och naturligtvis träffa min dotter :)

Svar: Kapslarna kommer väl i slutet av veckan. Så om du åker med Jenny ner nåt nästa vecka kanske vi kan ses..
Elin Haglund

2013-10-08 @ 09:29:38

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0