God kväll på er.

Idag har jag varit med om en rolig sak, och en pinsam sak. Vi börjar med det roliga.

Imorse när jag gick mot jobbet stannade jag som vanligt till vid Glitter för att säga HALLÅ. Men denna morgon var ingen vanlig morgon - för det delades ut en present! Till mig! Dagen kunde inte ha startat bättre! Se vilket grymt skal Frida gav mig:
Man liksom läskar ihjäl sig på't!

Och nu till det hemska..
Jag halkade..på coop..framför folk. Något jävla retard hade haft sönder en flaska saft (?) och eftersom jag är världsvan i den där butiken ser jag mig aldrig för vart jag sätter fötterna. Skulle kunna gå med förbundna ögon i butiken och fortfarande INTE ramla. Men just idag gled jag över något saftliknande och drämde ner knät i klinkersern, och vrickade foten på något vis... Kul.. jävligt kul.

Jag haltade därifrån illa kvickt och nu ligger jag i sängen och tycker synd om mig själv.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0