Burkini, tatueringar och bowling.

Vilken sjukt bra dag det var igår! Grym! Jag började morgonen med att prova massa bikinis. Insåg att jag kunde slänga min burkini. Kändes skönt.
Här har vi min favorit.

Sen skjutsade micke ner mig på Fallen Angel Tattoo där jag gjorde klart armen.
Avplastad bild kommer senare.

När jag var färdig var det Fridas tur.
Hon har lite gladare tema än mig.

Spenderade alltså 6 timmar på studion (12-18) innan vi drog till waynes och drack innan-maten-kaffe. Jisses vad slut man var, hungriga och skadade.

Det blev käk på interpool och klockan 21 gick vi och discobowlade! FETT KUL!! Vid det här laget hade karlarna också anslutit.



Vi avslutade kvällen med en film här hemma i biorummet.❤️

Den här dagen kommer jag leva länge på! Nu: kaffe! 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: FRIDUS

Best day ever!!!! :D

2013-11-17 @ 20:57:27

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0