Bad day..

Tänk om man kunde få vara 18 år igen. 18 år och fri från vuxna bekymmer. Det man oroade sig för då är ingenting om man jämför med dagens problem.

Andrea Helena och Jag, 18år.

Jag vet inte om man tog sina problem lättare förr? Att man blivit för eftertänksam på senare dar? Tar allt så jävla allvarligt? Eller om problemen verkligen är värre nu? I dont know..

Idag är en såndär dag då jag bara vill bryta ihop. Inte för att jag har några stora bekymmer just nu, utan för att jag har varit stark för länge. Jag måste försöka fokusera på mitt liv och mina egna problem from now on.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Man måste bryta ihop ibland för att orka :) bryt ihop och kom igen sen :D puss

Svar: Tack! :)
Elin Haglund

2013-11-03 @ 13:16:15
URL: http://luvans.blogg.se
Postat av: Anonym

en fråga; vad avstår du ifrån i matväg för att se sådär smal o snygg ut? och vad och hur många ggr i veckan tränar du?

2013-11-04 @ 17:46:10
Postat av: Mamma

Träffade Andrea en snabbis i lördags :)

2013-11-04 @ 18:08:20
Postat av: Helena

Styrke kramar! O herre hur man såg ut. Men livet är fan finare nu babe! PUSS

Svar: Jag saknar dig pullan! Hoppas allt går bra på glitter :) PÖSS
Elin Haglund

2013-11-04 @ 19:37:48
Postat av: Hellan

Inte den snabbaste på att svara ;p Saknar dig med, & hur går det på nya jobbet? Kickar du ass som vanligt?
Det går kanon bra, vi blev årets butik, så det känns & är kanon på jobbet! =)
PUSS

Svar: Årets butik - fan va kuul!! :D Då förstår jag att det känns roligt att gå till jobbet :) För mig går det jätte bra. Mycket att jobba med, så jag har å göra kan jag ju säga! Men det är kul å! :)
Elin Haglund

2013-11-21 @ 14:53:42
Postat av: Hellan

Härligt o höra smulan! Du är grym!

2013-11-21 @ 17:03:39

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0