Är det något fel på mig?

När det började blåsa in kalla vindar gick jag in och dammsög. När det var klart höll jag på att dö av rastlöshet! Så jag tog en promenad.

Nu till rubriken.
Är det fler än jag som blir tvungna att ha löpartightsen under armhålorna? Jag fattar inte vad det är för fel - drar jag ner dom får jag ju häng! Och nej, jag kan inte ha en mindre storlek. Mycket märkligt må jag säga..


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: maria

jag brukar vika ner den breda kanten då blir de bättre :)

2013-05-26 @ 18:57:59
Postat av: Anonym

Hihi din lilla toka, där har jag ju alla mina byxor.. :)
Kram Andréa

2013-05-26 @ 19:54:48
Postat av: Mickis

Jag måste också ha mina superlångt upp, haha :)

2013-05-26 @ 21:01:11
URL: http://mikaelaelgh.wordpress.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0