Älghorn.

Idag köpte jag mig en älgtrofé på blocket! 600 spänn fick jag betala för dessa snygga horn. Men det bästa av allt (förutom att det var sjukt billigt)? Säljaren bodde 10 minuter från oss. Kanon!

Jag har alltid vart säker på att jag vill ha hela skiten i svart, ovanför sängen i sovrummet. "Modern fjällstuga" är känslan jag vill komma åt. MEN nu är jag inte helt säker på färgvalet längre. Vitt eller svart? Eller naturell?

Jag börjar med att måla träbiten svart, spraya skallen vit, och så låter jag hornen vara. Imorgon ska vi montera ihop den, så får vi se hur det känns!

Åh, jag är så sjukt glad! Har länge suktat efter en elk!!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0