Blir snygg hos Ape Man.

Min hemlige beundrare tycker jag förstör min kropp och mitt utseende. Själv tycker jag att jag förgyller den!

Jävlar vad snyggt det blir gott folk!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea

Avundsjuuuk!! Men snart är de dags för mig med :D

2013-03-15 @ 19:03:46
Postat av: A.

Alltså många namn får man räkna med att dela, men mitt tänkte jag att jag skulle vara ensam om i din bekantskapskrets.. Hmm kanske får byta nickname?
Hojta till om du kommer på nåt coolt ;)
/Andréa (Söderhamn)

2013-03-15 @ 21:55:37
Postat av: PeLa

Förstör och förstör. Det är väl att ta i, men låt bli halsen och benen, Det är så jävla fult tycker jag. Tycker fortfarande att du är skitsnygg!

2013-04-20 @ 22:47:18

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0