Tack!

Igår fick jag en sån fantastisk kommentar av en kvinna som handlade av mig. Jag tackade för hennes köp och hon skulle precis vända på klacken och gå när hon hejdar sig och säger "Jag måste bara få säga.. Gud vad du är vacker!".

Jag trodde faktiskt att jag skulle börja gråta! Jag som var helt slutkörd och kände mig sjukt risig, trodde verkligen inte hon skulle säga det där! Mer sannolikt hade vart "jag måste bara få säga en sak.. Gud vad du ser trött ut! Ett leende hade väl inte skadat?"

När jag sedan hjälpte mannen bakom inledde han med "ja, jag kan inget annat än att hålla med!".

Tack tack tack till er! Ni gjorde min dag!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0