Löshår...

Jag har förklarar detta mycket grundligt förr, så jag kommer inte förklara det grundligt igen.

Jag köper mitt hår från eBay. Säljaren kallar sig hairsaloon-2008, eller nåt i den stilen. Den säljaren har alltid levererat äkta hår i bra kvalitet, därför fortsätter jag att köpa av honom, trots att han inte är billigast.

Vill ni veta mer än detta får ni helt enkelt bläddra i arkivet.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Ok, tack...men jag tittade inom arkivet men är inte så lätt när man inte vet när du skrev de

2013-06-02 @ 09:51:54
Postat av: Anonym

Är de nail, micro eller?

Svar: Jag bränner alltid, alltid, alltid fast mitt löshår. Så nail.
Elin Haglund

2013-06-02 @ 10:22:57
Postat av: Anonym

tack för du tar dig ti att svara=)
är detta han?

http://www.ebay.com/itm/Hot-Sell-Colors-Fashional-Remy-Nail-Tip-Human-Hair-Womens-hair-Extension-/251279947969?pt=US_Hair_Extensions&var=&hash=item801d2336b4



Svar: yes box!
Elin Haglund

2013-06-04 @ 23:29:33

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0