Hazelnut coffe.

Idag fick jag se en rolig grej på indiska; kaffe med smak av hasselnöt. Jag har provat kanelkaffe förr.. ingen hit. Men med smak av hasselnöt? Det MÅSTE ju bara vara gott! Jag älskar ju nötter. Köpte paketet utan att blinka!
 
 
När jag öppnade paketet luktade det sjukt gott! Som en orgasm i näsan av nötig choklad, typ. Kassörskan berättade att hon brukade ta 50/50 av vanligt kaffe och detta kaffe när hon bryggde. Så jag gjorde exakt som hon sa och precis i denna stund sitter och sörplar på en kopp.
 
Om det var skit gott? Nej. Jag blev riktigt besviken faktiskt! Jag tror att vårt kaffe tar över smaken för mycket, så imorgonbitti blir det nog enbart nöt-kaffet. Jag känner faktiskt knappt någon märkbar skillnad alls, och då måste ni veta att jag brukar kunna känna skillnad på kaffesorter. Men det luktar gott iallafall!
 
Ett sånt här paket på 200g går loss på 50lappen.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0