Girlcrush.

För några år sedan blev jag dödsförälskad i Camilla Jacobsen! (Innan hon var med i big brother - viktigt att poängtera det!) Hon är så snygg med hennes kurvor och hennes tatueringar! Wow, what a woman!

Nu har jag hittat en annan tjej - Lady Vamp (som hon kallar sig). Riktigt snygg brud med cool stil. Gilla! Något jag gillar ännu mer är att jag visade micke henne, varpå han säger "hon ser ju typ ut som dig.."! TACK ÄLSKLING!

Och nu när jag säger att jag är kär i dessa tjejer hoppas jag att ni förstår att jag fortfarande är dyngkär i micke - och fortfarande straight.

Jag skulle kunna säga "min förebild" eller "idol" eller "inspiration" eller "så vill jag se ut" .... Men dessa uttryck stämmer liksom inte. Tjejerna är bara sjukt snygga och sjukt swag:iga! Me like.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mer lik henne

https://www.google.se/search?q=missbill&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=kVrDUZWvCuii4gSvs4CIAQ&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=647

2013-06-20 @ 21:41:37
Postat av: bara jag!

men de är väll du på bilderna? isf om de inte är du så är ni typ tvillingar :O jätte fin blogg /bara jag!

Svar: Haha, Nope det är inte jag. Men tack! jag tar det som en komplimang ;)
Elin Haglund

2013-11-14 @ 13:05:03

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0