BOMBNEDSLAG.

Jag rev ut alla klänningar (förutom de få som hänger på galge) och slängde på golvet. "Nu får det fan vara nog!" tänkte jag halvhögt för mig själv och bestämde mig för att vika och organisera hela bunten.
 
Det ser kanske inte ut att vara så många.. men det var det!!
 
Jag tänkte att jag skulle prova alla klänningar när jag ändå hade dom ute ur garderoben.. Jo, tjena! Jag orkade prova en tredjedel innan jag bestämde mig för att avbryta uppdraget. Fy fan vilket pannknack jag drog på mig. det är ingen lek att prova kläder, det vill jag lova.
 
Två klänningar från H&M.
 
H&M igen och en från Carlings.
 
H&M och BIKBOK.
 
H&M och BIKBOK.
 
Två sista från H&M.
 
Verkar ha handlat liiiite på H&M!? Ingen av klänningarna finns längre i butik, eftersom det var pretty long time since i köpta dom. Jag önskar att jag hade tålamodet och orken att visa er alla klänningar..
 
 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0