Man skulle kunna kalla detta för...

..SEMESTERSTÄD. Eller inför-semester-städning.

Det blev en riktig storstädning idag faktiskt! Alltså, ni vet, man har städat liiite noggrannare än vanligt. Typ torkat av elementen och borstat fårskinnet. Känns bra!

Ja, snart är det dags för semester också. Jobbar sista dagen på fredag och sen är jag ledig i två veckor! Skönt! Känner mig ganska stupid just nu som bara tog ut två veckor.. Men men.

What else..? Hmm...

Gräset har jag klippt (dock inte noggrannare än vanligt), och trimmat på vissa ställen. Soptunnan är ursköljd.

Jag känner mig nöjd över min städ-insats och kan nu ägna eftermiddagen åt något roligare!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0