God natt.

Men hallå där kära läsare. God kväll.

Idag har jag jobbat från halv tio till kvart över åtta. Vanligtvis är det inte SÅ jobbigt, men ikväll var ingen vanlig kväll. Ikväll var det "sommarkväll" på stan.

Skjut mig i benet vad jag är less på emoungar som spelar musik med mobilen, skriker åt varandra istället för att prata med normal jävla ton, försöker snatta fickorna fulla med örhängen och som är allmänt fula. SLUTA SNATTA!

Så jag var ganska trött ikväll när jag kom hem, ja. Det finns fan folk till allt!

Nu har jag borstat tänderna och ska sova.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Linda

Men det var ju sista sommarkvällen för i år, iallafall :)

2013-07-25 @ 09:28:41
URL: http://mittrosabadkar.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0