Favoriter för läpparna!

Jag äääääälskar "nakna" läppar. Nude. Ljusa Maria montazami-läppar. Sotiga ögon och ett par ljusa läppar, SÅ SNYGGT.

Jag har fyra favoriter från Make Up Store som jag använder dagligen.

1) MELON. Läppenna.
Jag börjar med att lägga denna (väldigt lik mina egna läppars) färg i amorbågen och i underkant av underläppen.

2) SAND STORM. Läppenna.
Detta är en ljus färg som jag lägger över hela läppen, över och under, för att läppstiften ska sitta bättre.

3) WOBBLE. Läppstift.
Den här färgen är varken ljus eller mörk. Ganska neutral. Jag använder denna "istället för" lipgloss. När jag inte vill ha så stor effekt helt enkelt.

Eller..

3) EXIT. Läppstift.
Detta är det perfekta ljusa stiftet! Men man får vara försiktig - dutta på, istället för att dra på. Annars blir det för mycket och du riskerar att se ut som en fjortis.

Jag köpte först EXIT och SAND STORM. Funkar skit bra med bara dom. WOBBLE köptes för att jag ville ha ett stift som gav lite glans och var väldigt lik min egna läppfärg. MELON köpte jag sist, den använder jag för att fylla i konturerna och skapa fylligare läppar.

Im not an expert, this is just how i roll.

Hittade en bild från 2010 när jag var brunbränd och snygg. Även där med sotiga ögon och bleka läppar. Mjau! jag hade lätt legat med mig. Lucky Mike! Hehe.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0