Invigning av nya bustiern!

Idag skulle jag egentligen vara ledig. Enda dagen denna vecka. Jag och micke skulle fixa i köket, åka runt och kika på kakel och fläktar och sånt. En riktig mysfix dag! Som jag hade längtat!

Men vad händer? Jo, min stackars kollega har spytt hela natten. Fy! Så det är bara att ställa in planerna och åka in och jöbba. Nästa lediga dag är på tisdag, så det är bara att bita ihop tills dess!

Idag har jag på mig mitt senaste köp från bikbok. När jag kommer till jobbet tar jag på mig ett stort halsband så jag inte ser för vågad ut. Dont worry!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

Å det där m halsbandet var nog kommentar till mamsen ;) Men den är ju skitsnygg :)

2013-01-18 @ 07:38:02

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0