H&M, Valbo Köpcentrum.

Visste ni att H&M ute i Valbo inte har Divided Black? Nu vet nu. Besvikelsen är total!

Vad är nu detta divided tänker ni? Jo, det är märket på deras "trend-kläder". Dom snygga kläderna. Det märket finns på H&M inne i stan.

Men, trots denna omöjligt-att-hitta-något-snyggt katastrofen, fann jag ett par leggings där igår!! Lycka!

Jag har förälskat mig lite i batik (japp, hundra år senare..), så dessa gjorde min dag! 199kr.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: GH

Divided är ungdomsavdelning ;)
Det finns ju en avdelning to die for som heter H&M Trend men denna finns enbart i storstan och i utvalda butiker tyvärr :(

2013-01-05 @ 15:43:16
URL: http://GHstuff.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0