BCmöte i stockholm.

Sitter på tåget just nu. 90% av alla som åker med detta tåg är kostymnissar. Själv har jag knästrumpor, kjol, ruffsigt hår och en fet pälsjacka. Snacka om att sticka ut.

Folk måste ju tro att jag arbetar som eskort eller nåt i den stilen! Haha!

Och det värsta av allt? Jag är hungrig. Varför det är så hemskt? Jo, min färdkost består av två bananer. Jag tänker inte dra detta längre och äta en banan! Snacka om att spä på deras fantasier!

HAHAHA.

Nej, nu ska jag lyssna vidare på shinedown och fundera på vad herren mittemot har för problem. Kanske åt han blängsylta till frukost?

Over n out!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: jhnn.blogg.se

Den outfiten låter ju alldeles fab tycker jag. Men roligt skrivet om bananen där iaf! haha

2013-01-29 @ 17:34:39
URL: http://jhnn.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0