Tusen tack!

Jag vill tacka er som tipsat mig om det här med att släppa ut guzzen. Det har varit till stor hjälp!

Hon har varit ute 2-3 gånger själv nu, och kommit tillbaka söka gångerna. Puh!

Imorse var hon ut tre gånger, men ville in nästan direkt. Just nu är hon ute en en fjärde gång, och då är hon modigare. Går runt huset, över till grannen, jagar fåglar och sånt där som katter gör.

Vi skaffade ett halsband till henne, och skrev mitt nummer på insidan. Utifall hon kommer bort kan de som hittar henne ringa. Och ja, självklart är hon chippad.

Det jag är mest fundersam över är när hon ska in. Hittills har vi haft span på henne genom fönstret, så vi ser när hon vill in.. Men när vi inte har koll då? Jamar hon? Krafsar hon?

Vi funderar på att skaffa en kattlucka, men innan vi gör det ska vi Googla lite på't.

Såhär såg det ut imorse:


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Jag undrar hur du trivs i valbo? Lite konstig fråga kanske men eftersom den glitterbutiken är så mycket mindre, samt ligger lite dåligt till ute på hörnet. Många sånna butiker säljer bra ändå självklart, men det är ändå lite skillnad hur du hade i stan. Andra jobbarkompisar osv, trivs du ? :)

2013-02-03 @ 16:07:28
Postat av: Malin

De brukar kunna kraffsa på dörren eller sitta rätt synligt på nån fönsterbräda alternativt bron och vänta på att nån öppnar dörren!

2013-02-03 @ 17:25:38

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0