Svar på kommentar.

 
Jag fick nyss denna kommentar som jag ville svara på.
Visst känns det bittert att komma till en mindre butik, en butik som dessutom har kvar den gamla inredningen. Och visst håller jag på att få ett hysteriskt anfall när det är så otroligt mycket mindre folk i Valbo än i city. Men, jag är otroligt glad över min nya tjänst, och stolt. De nya kollegorna är toppen! Bättre personal får man leta efter.
 
jag trivs väldigt bra med mitt arbete och mina kollegor, men jag önskar såklart att arbeta i en större butik. På nåt vis känns det som att jag har tagit ett steg bakåt, trots min nya titel.
 
hoopas du fick svar på dina funderingar.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Emma

Hur många tattoos har du och ångrar du någon av dom? :)

2013-02-04 @ 20:15:49
Postat av: Anonym

Tack för svar =)

2013-02-05 @ 20:26:14

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0