She made my day!

Jag fick en fråga av en kund alldeles nyss:

"Har du löshår i nu, eller är du sådär fin i håret på riktigt?"

Tack! Jag blev verkligen så himla glad!
Och för er som är nya här på bloggen - det är mitt hår.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Är de?? Har du slutat med lösburret??

2013-02-06 @ 18:46:40
URL: http://Busigabeerta.blogg.se
Postat av: Polis Maja

Hej gumman!
Hoppas allt är kanon med dig.. Kan bara instämma med kunden, ditt hår är fantastiskt! Mitt är tyvärr inte lika fantastiskt och skulle gärna vilja ha det längre.. Funderar på att införskaffa Remyhår och förlänga det men behöver någon som kan sätta i det till ett rimligt pris.. har inte råd med tusenlappar nu när jag är student:/ Har du något tips?
Tack för en underbar blogg! PUSS

2013-02-06 @ 19:41:43
Postat av: BLÄ

Dina händer påminner om något från avgrunden lordi eller annat skräck... Inte charmigt .Likt en fet halloween monster plast hand??? Vet ej.. aldrig sett slabbigare fruntimmershand oD:=

2013-02-06 @ 20:38:20
Postat av: Johanna

Till dig BLÄ; jag antar att du ser förjävlig ut själv eller är en avundsjuk jävel från Söderhamn, som alla andra som läser Elins blogg! Fantastiskt att ni Söderhamnare orkar lägga ner så mycket energi på att reta upp er. Lägg lite energi på er själva istället så kanske ni också kommer någonstans här i livet..

2013-02-07 @ 09:50:02
Postat av: Sis

Ja jättefint som vanligt :-)

2013-02-07 @ 10:20:06
Postat av: Mamma

Akta :D Dom är vassare än man kan ana.....

2013-02-09 @ 10:01:30
Postat av: Anonym

Hur fixar du ditt hår? Vill vara lika vacker som du:)

2013-02-11 @ 14:27:32

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0