Kreativitet!

Igår kom Juan/Jenny och Carlos/Sofia hem hit på en spontan tacokväll!

Som alltid när det vankas kvällsmys tänder jag massa ljus. MEN, ett problem har uppstått...

the cat.

Ni förstår, efter att ha sniffat på blockljusen i köket och således bränt av ett morrhår vågar vi inte längta ha ljus ståendes i fönstren.

En stor besvikelse för mitt lilla ljus-hjärta.

Så, därför var jag tvungen att plocka bort kandelabret som stod på köksbänken och på några få minuter (innan gästerna kom) fundera ut någon annan lösning!

Sagt och gjort. Man tager vad man haver, och jag tycker faktiskt att det blev helt okej för ett sista minuten-hemmabygge. Vad tycker ni?


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Super snyggt! Men om hon redan bränt sig en gång, tror du hon skulle gå fram till ljusen en gång till? Vi har levande ljus hemma som alla kan bränna sig på men ingen av våra djur har gått i närheten efter att dom vart dit en gång och sniffat :p

2013-02-09 @ 13:35:53
URL: http://Busigabeerta.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0